Shop Mobile More Submit  Join Login
Batman And Joker In - The Talk by Rastifan Batman And Joker In - The Talk by Rastifan
I apologize:D
Add a Comment:
 
:icondevil001:
devil001 Featured By Owner Oct 14, 2014
And this is why you can become richer than Bruce Wayne if you become a therapist in Gotham City... Or another Harley Quinn
Reply
:iconrastifan:
Rastifan Featured By Owner Oct 14, 2014  Hobbyist Digital Artist
lol
Reply
:iconfreakishangelwarehou:
FreakishAngelWarehou Featured By Owner Sep 26, 2014  Hobbyist Writer
omg LOL that's just great.
Reply
:iconrastifan:
Rastifan Featured By Owner Sep 26, 2014  Hobbyist Digital Artist
Thanks:D
Reply
:iconvenegal:
Venegal Featured By Owner Aug 9, 2014  Hobbyist Artisan Crafter
Now you SAY you apologize, but I know you don't mean you basterd! :D
Reply
:iconrastifan:
Rastifan Featured By Owner Aug 9, 2014  Hobbyist Digital Artist
LOL
Reply
:iconjason9000:
JASON9000 Featured By Owner May 24, 2014
Wow...that is disturbing yet hilarious coming from the Joker.
Reply
:iconharlxjoker:
HarlXJoker Featured By Owner Mar 1, 2014
Joker: yeah..its...um...true...

Batman: . . .
Reply
:icone-pluribus-eunuch:
E-Pluribus-Eunuch Featured By Owner Nov 7, 2013  Student General Artist
...damnit now I fell sorry for the Joker.
Reply
:icondarkfang100:
darkfang100 Featured By Owner Jul 25, 2013  Student Traditional Artist
Lol
Reply
:icongodzillakrueger:
GodzillaKrueger Featured By Owner Jul 2, 2013  Hobbyist Writer
That explains a lot.
Reply
:iconhashae:
Hashae Featured By Owner Jun 26, 2013  Hobbyist Writer
By the the look on his face hes thinking no wonder he's like this. Women......
Reply
:iconbenefieldavon:
BENEFIELDAVON Featured By Owner May 26, 2013  Hobbyist Traditional Artist
Batmans expression! i dont think hes joking anymore
Reply
:iconrukhard:
Rukhard Featured By Owner Jan 22, 2013
Where can I get that Batman ragdoll? Seems like everyone has it but I can't find it anywhere
Reply
:iconrastifan:
Rastifan Featured By Owner Jan 23, 2013  Hobbyist Digital Artist
Here you go. Also contains Harley and Joker:) [link]
Reply
:iconrukhard:
Rukhard Featured By Owner Jan 23, 2013
Thanks! Finding the Arkham ragdolls is virtually impossible. The only ones on steam workshop are Joker, Catwoman, Scarecrow, the Waynes and Killer Croc.

Also, Batman's expression in the last panel would make a great avatar.
Reply
:iconrastifan:
Rastifan Featured By Owner Jan 23, 2013  Hobbyist Digital Artist
Grab it and use it for an avatar. I don't mind:)
Reply
:iconxg417garrysmod:
XG417GarrysMod Featured By Owner Jan 19, 2013
Batman high as fuck... talking about parents without being depressed and shit
Reply
:iconviggo8:
viggo8 Featured By Owner Jan 17, 2013
do you know whats even funnier for me? ican actualy imagine that happining
Reply
:iconlovejoker4ever:
lovejoker4ever Featured By Owner Dec 28, 2012
Haha,this is briliant!!Batman's face is priceless!
Reply
:iconrastifan:
Rastifan Featured By Owner Dec 28, 2012  Hobbyist Digital Artist
Thanks:D
Reply
:iconlovejoker4ever:
lovejoker4ever Featured By Owner Dec 28, 2012
No problem!!
Reply
:iconstabkamay:
stabkamay Featured By Owner Dec 25, 2012
Q__Q
Reply
:icon99-cells:
99-cells Featured By Owner Dec 24, 2012
at lost last!!! after so much demand, we finally have Arkhan-verse characters for GMod!!!
Reply
:iconpassing37:
passing37 Featured By Owner Dec 19, 2012
So that's why daddy took the knife to him and his mother.
Reply
:iconspydraxis01:
Spydraxis01 Featured By Owner Dec 18, 2012  Professional Digital Artist
The look on Batman's face is fragging priceless.
Reply
:iconspydraxis01:
Spydraxis01 Featured By Owner Dec 18, 2012  Professional Digital Artist
Wrong so friggin wrong I can't breeathe. ROTFLMFAO
Reply
:iconrastifan:
Rastifan Featured By Owner Dec 18, 2012  Hobbyist Digital Artist
:D
Reply
:icon8seed:
8Seed Featured By Owner Dec 17, 2012
Hahahahahahaaaaaaa... oh Batman, his face in the last panel is THE LINE, that separates, shock, disgust, hilarity, confusion, and the burning desire to comprehend what the F*CK just happened. Epic work as always! ^_^
Reply
:iconrastifan:
Rastifan Featured By Owner Dec 17, 2012  Hobbyist Digital Artist
Thanks:D
Reply
:iconfatguy88:
fatguy88 Featured By Owner Dec 15, 2012  Hobbyist Traditional Artist
lol why am i luaghing its so serious
Reply
:iconrastifan:
Rastifan Featured By Owner Dec 15, 2012  Hobbyist Digital Artist
Because it is Joker^^
Reply
:iconjxs:
JXS Featured By Owner Dec 15, 2012
daFUQ?! lol wut?

I don't know if I should laugh or cry in a fetal position... :P
Reply
:iconrastifan:
Rastifan Featured By Owner Dec 15, 2012  Hobbyist Digital Artist
Do both:D
Reply
:iconkitedot:
Kitedot Featured By Owner Dec 14, 2012  Hobbyist Photographer
hahaha. Well done. Batman's facial expression... priceless! This should be in one of those Mastercard commercials.

You sir are a genius!
Reply
:iconrastifan:
Rastifan Featured By Owner Dec 14, 2012  Hobbyist Digital Artist
Thanks:D
Reply
:iconrobbyberto:
RobbyBerto Featured By Owner Dec 14, 2012
Lol @ O_O
Reply
:iconthepwa:
thePWA Featured By Owner Dec 13, 2012
Making me see Batman in a whole new light...
Reply
:iconrastifan:
Rastifan Featured By Owner Dec 15, 2012  Hobbyist Digital Artist
Or Joker:D
Reply
:iconhinataobsession:
HinataObsession Featured By Owner Dec 13, 2012
The worse part is I can hear their voices in my head having this conversation. xD
Reply
:iconrastifan:
Rastifan Featured By Owner Dec 14, 2012  Hobbyist Digital Artist
:D
Reply
:iconhinataobsession:
HinataObsession Featured By Owner Dec 13, 2012
LoL!
Reply
:iconthraxx21:
THRAXX21 Featured By Owner Dec 13, 2012  Hobbyist Digital Artist
Love it Rasti
Reply
:iconrastifan:
Rastifan Featured By Owner Dec 13, 2012  Hobbyist Digital Artist
Thanks:)
Reply
:iconrob70lee:
rob70lee Featured By Owner Dec 12, 2012
this explains a lot, now i know the real reason why his dad cut his face!!!! keep em coming Ras!!!!
Reply
:iconrastifan:
Rastifan Featured By Owner Dec 13, 2012  Hobbyist Digital Artist
You bet:D
Reply
:iconnightfall-1:
NightFall-1 Featured By Owner Dec 12, 2012  Hobbyist Digital Artist
To me Batman seems to be thinking "Me too."
Reply
:icongodovwar1:
Godovwar1 Featured By Owner Dec 12, 2012
Man that is Sad and SOOO FUNNNY at th same time! I can see how that would scrw someones head!!
Reply
:iconjinojiwan:
JinoJiwan Featured By Owner Dec 12, 2012  Hobbyist Traditional Artist
I always love your comic
Reply
:iconrastifan:
Rastifan Featured By Owner Dec 13, 2012  Hobbyist Digital Artist
Thanks:)
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
December 11, 2012
Image Size
746 KB
Resolution
1146×3263
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
8,479
Favourites
101 (who?)
Comments
99
Downloads
223
×